Entre flors, “entre dos mars” / Entre las flores “entre dos mares”

entre dos

“Entre dos mars”.

Aquest cop el vaixell es mourà per mars de boniques flors. La fira del Corpus de Mont-ras, comença amb el nostre concert una nova iniciativa.

El primer concert líric que es farà dins el poble engalanat de colors.

Adjunto el programa i la informació.

Espero que ens hi acompanyeu!!!

“Entre dos mars” representa un vaixell que solca per les ones carregat de melodies. A través d’aquest viatge per ultramar, ens endinsarem dins del meravellós món de l’havanera. Partirem de la Cuba colonial i navegarem cap a la península Ibèrica. Repassarem aquelles peces que han esdevingut part de la nostra memòria popular, farem atenció a la creació contemporània i per suposat donarem especial importància a aquelles havaneres que formen part de la música clàssica i així han obtingut prestigi universal.

 

“Entre dos mares”.

“Entre dos mares” simboliza un barco que surca las olas cargado de melodías. A través de este viaje por ultramar, nos adentraremos en el maravilloso mundo de la habanera. Partiendo de la Cuba colonial, navegaremos rumbo a España, repasando aquellas piezas que ya forman parte de nuestra memoria popular. Seguidamente, fijaremos nuestra atención en la creación contemporánea para finalizar con las habaneras que forman parte de la música clásica, a través de la cual han obtenido prestigio universal.

 

PRIMERA PART (Havaneres de saló)

Viatge musical a partir de la Cuba colonial, on les havaneres varen ser considerades música “de saló”, fins arribar a Espanya per incorporar-se al género chico i a la sarsuela i estendre la seva influencia per tot el continent Europeu.

 FLOR DE YUMURÍ G. Ankermann
 INTIMA E. Sánchez de Fuentes
 TÚ E. Sánchez de Fuentes
SEGONA PART (Havaneres de ida y vuelta)
Mostra de les havaneres sorgides a Espanya, fruït de la nostàlgia dels ex combatents
De la guerra de Cuba i dels emigrants, també coneguts com a Indianos, que havien tornat dels seus viatges en forma de fortuna.
 LUZ QUE BRILLAS Popular
 NO VUELVO A AMAR Popular
 LA CAÑA DULCE Popular
 LA COLOMBIANA Popular
 ROSINA Popular
 LA GAVINA F. Sirés (piano sol)
(Adaptacions d’Antoni Mas)
TERCERA PART (Havaneres contemporànies)
Havaneres que mostren l’evolució d’aquest gènere musical a partir de l’aportació dels compositors contemporanis.
 DIVERTIMENTO X. Montsalvatge (piano sol)
 CANCIÓN DE CUNA PARA DORMIR A UN NEGRITO X. Montsalvatge
 MIRADA DE MAR A. Mas
 COLORS A. Mas
 HAVANERES DE SEVILLA C. Cano
FINAL (Format d’havanera en el gènere líric)
Dues de les havaneres més representatives dins del gènere líric, a través del cuál han obtingut popularitat universal.
 TODAS LAS MAÑANITAS ( Duet – Romança de Don Gil de Alcalá) M. Penella
 LA PALOMA S. Yradier

 

Esta vez el barco se moverá por mares de hermosas flores. La feria del Corpus de Mont-ras, comienza con nuestro concierto una nueva iniciativa.

El primer concierto lírico que se realizará dentro del pueblo engalanado de colores.

Adjunto el programa y la información.

Espero que nos acompañéis!

https://www.youtube.com/watch?v=_vF1g8UAWPg

 
-PROGRAMA-
PRIMERA PARTE (Habaneras de salón)
Viaje musical a partir de la Cuba colonial, donde las habaneras fueron consideradas música “de salón”, hasta llegar a España para incorporarse al género chico y a la zarzuela y extender su influencia por todo el continente Europeo.
 FLOR DE YUMURÍ G. Ankermann
 INTIMA E. Sánchez de Fuentes
 TÚ E. Sánchez de Fuentes
SEGUNDA PARTE (Habaneras de ida y vuelta)
Muestra de las habaneras originarias de España, fruto de la nostalgia de los ex combatientes de la guerra de Cuba y de los emigrantes, también conocidos como Indianos, que habían regresado de sus viajes en busca de fortuna.
 LUZ QUE BRILLAS Popular
 NO VUELVO A AMAR Popular
 LA CAÑA DULCE Popular
 LA COLOMBIANA Popular
 ROSINA Popular
 LA GAVINA F. Sirés (piano solo)
(Adaptaciones de Antoni Mas)
TERCERA PARTE (Habaneras contemporáneas)
Habaneras que muestran la evolución de este género musical a partir de la aportación de los compositores contemporáneos.
 DIVERTIMENTO X. Montsalvatge (piano solo)
 CANCIÓN DE CUNA PARA DORMIR A UN NEGRITO X. Montsalvatge
 MIRADA DE MAR A. Mas
 COLORS A. Mas
 HABANERAS DE SEVILLA C. Cano
FINAL (Formato de habanera en el género lírico)
Dos de las habaneras más representativas dentro del género lírico, a través del cual han obtenido popularidad universal.
.
 TODAS LAS MAÑANITAS ( Dueto – Romanza de Don Gil de Alcalá) M. Penella
 LA PALOMA S. Yradier

 
Anuncios