EURÍDICE XXI

11194623_10153337471227474_243231909305982410_o

Cuando empecé a estudiar canto, soñaba despierta, me veía disfrazada, representando algún personaje a poder ser Floria Tosca, enamorada locamente de Mario Cavaradossi

Ya en los primeros conciertos, me dí cuenta que eso no era nada fácil. Que lo de cantar primeros papeles en los más célebres teatros de ópera era reservado para unos cuantos y que no era suficiente con estudiar mucho. Lo primero era tener unas condiciones especiales y sobretodo estar en el sitio y en el momento indicado.

Mi mentalidad ha ido creciendo, me he ido interesando por distintos tipos de música y en mi caso, he descubierto que la versatilidad me abre puertas. 

Mi padre siempre decía que era imprescindible buscar el “SI” y que para hacerlo uno tiene que confiar en si mismo. Repetirse una y otra vez : “yo puedo”.

Empecé hace tres años a trabajar al lado de un maestro del flamenco : Paco Escobar. Ha costado mucho, no ha sido fácil ya que entré en un terreno para mi admirad, pero completamente desconocido. Para aquellos que piensen que el flamenco es improvisación debo decir que se alejan mucho de la realidad. Puede haber improvisación, pero la hay dentro de unas estructuras muy concretas que tienes que dominar.

Mi voz lírica tenía que encajar en los distintos palos flamencos, elegidos para Eurídice XXI y la guitarra de Paco Escobar tenía que entenderse con la impostación de mi voz. Dos cosas imprescindibles para esta fusión. 

Aquí os dejo tres canciones, espero que os gusten.

“Neofado” a Amália

https://myspace.com/indiraferrermorato/music/song/neofado-a-am-lia-109322576-123449187 

“Aires de Habaneras” Sevilla / Cadiz

https://myspace.com/indiraferrermorato/music/song/habaneras-de-sevilla-cadiz-aires-de-habaneras-109321333-123447589

* Bonus track “María de Buenos Aires”

https://myspace.com/indiraferrermorato/music/song/bonus-track-mar-a-de-buenos-aires..mp3-109321633-123448229


Quan vaig començar a estudiar cant, somiava desperta, em veia disfressada, representant algun personatge si pot ser Floria Tosca, enamorada bojament de Mario Cavaradossi.

 Ja en els primers concerts, em vaig adonar que això no era gens fàcil. Que això de cantar primers papers en els més cèlebres teatres d’òpera era reservat per a uns quants i que no era suficient amb estudiar molt. El primer era tenir unes condicions especials i sobretot estar en el lloc i en el moment indicat.

 El meu mentalitat ha anat creixent, m’he anat interessant per diferents tipus de música i en el meu cas, he descobert que la versatilitat m’obre portes.

 El meu pare sempre deia que era imprescindible buscar el “SI” i que per fer-ho un ha de confiar en si mateix. Repetir-se una i altra vegada: “jo puc”.

 Vaig començar fa tres anys a treballar al costat d’un mestre del flamenc: Paco Escobar. Ha costat molt, no ha estat fàcil ja que vaig entrar en un terreny per a la meva admireu, però completament desconegut. Per a aquells que pensin que el flamenc és improvisació he de dir que s’allunyen molt de la realitat. Pot haver improvisació, però n’hi ha dins d’unes estructures molt concretes que has de dominar. 

La meva veu lírica havia de encaixar en els diferents pals flamencs, elegits per Eurídice XXI i la guitarra de Paco Escobar havia de entendre amb la impostació de la meva veu. Dues coses imprescindibles per a aquesta fusió.

A continuació us deixo tres cançons, a veure si us agraden.

“Neofado” a Amália

https://myspace.com/indiraferrermorato/music/song/neofado-a-am-lia-109322576-123449187 

“Aires de Habaneras” Sevilla / Cadiz

https://myspace.com/indiraferrermorato/music/song/habaneras-de-sevilla-cadiz-aires-de-habaneras-109321333-123447589

* Bonus track “María de Buenos Aires”

https://myspace.com/indiraferrermorato/music/song/bonus-track-mar-a-de-buenos-aires..mp3-109321633-123448229

Anuncios